سلام بر همگی
خواهش میکنم همتون، هر کی این پستو میبینه، نظرشو بگه، واقعا برام مهمه.مرسی
من یه دخترم، عاشق پسری بودم با جون و دل و اونم همینطور، اما...

خیلی گذشت تا ما فهمیدیم همدیگه رو دوست داریم. و نمیدونید چقدر اذیت شدیم فقط بخاطر اینکه نشون نمیدادیم از همدیگه خوشمون میاد!!! با اینکه برای هم عادی نبودیم، ولی خیلی عادی از کنار هم میگذشتیم!!! حرف هم که میزدیم، هیچ نشونه ای نبود که حداقا من یا اون آقا امیدوار بشیم که بله طرف هم ازم خوشش میاد!!!

هم از دست خودم و هم از دست اون آقا پسر، عصبیم...هنوز نفهمیدم دلیل اینکه عشقمون رو پنهون میکردیم چی بود؟ چرا اینهمه اذیت شدیم ولی هیچکدوم مون به عشقش اعتراف نکرد، اونو نمیدونم متاسفانه فرصت نشد ازش بپرسم، ولی من به این دلیل به عشقم اعتراف نکردم که از اون رفتاری نمیدیدم که امیدوارم کنه، یعنی تا حدودی مطمئن بودم که علاقه ای بهم نداره، در صورتی که به گفته خودش من فکر صب تا شبش بودم!

ما بدجور، اصلا نمیتونید فکرشم بکنید، اینجوری به خودمون ظلم کردیم و متاسفانه همدیگه رو برای همیشه از دست دادیم... بخاطر چی؟! خودم هم نمیدونم چرا خودمون گند زدیم به زندگی خودمون
بنظرتون چرا آدما اینجورین؟ راحت به کینه و نفرت اعتراف میکنن ولی عشقو پنهون میکنن، آیا چیزی ازمون کم میشه اگه به عشقمون اعتراف کنیم؟! حسرت اینو دارم که کاش میشد زمانو برگردوند و صادقانه به عشق هم اعتراف کنیم اما افسوس که غیر ممکنه...
همش فکرم برای این موضوع درگیره و نمیتونم خودمو ببخشم که باعشقم صادق نبودم و به ضررمون تموم شد...

تو رو خدا. اگه عاشق شدید پنهونش نکنید خودخواه نباشید، باور کنید پشیمون میشید، مگه چی میشه؟ فوقش اینه که پستون میزنه، حداقل خیاله شما راحته میشه که تلاشتو کردی و عشقتو پنهون نکردی که یه عمممممر بگی کاش میرفتم جلو یا مثل من بگید کاش زمان برگرده...ولی دیگه فایده نداره!

باهام موافقید؟ میخوام نظراتونو بدونم، سخته خودمو ببخشم، بگید چکار کنم اینقدر احساس پشیمونی نکنم و نگم افسوس؟خسته شدم
اول اینکه بگید چرا آدما اینجورین؟ قبول که دارید خییییلیا تو این دنیا هستن که عشقشونو پنهون کردن! دوم اینکه سعی کنید شما اشتباه من و پسر مورد علاقم رو نکنید، سوم بگید چکار کنم بتونم خودمو ببخشم؟چون خیلی به خودم ظلم کردم

ببخشید طولانی شد ولی واقعا برام مهمه که خواستم پست بشه، منتظر نظراتون هستم
"مهتاب"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)