با سلام ؛ نماز و روزهاتون مقبول درگاه حق ...
مشکل من از جایی شروع شد که توی یکی از برنامه های تلویزیون ، صحبت از سقط جنین شد یکی از فامیل های بسیار نزدیک من هم در حال تماشا بود که دیدم رفت سر اینترنت و در این مورد تحقیق کرد پس از مدتی دیدم ایشون در حال گریه اند ..
تا اون جایی که قبلا برای من تعریف کرده بودند جریان این بوده که ایشون بعد از فرزند اول خود یک جنین داشته و خودش میگفت که جنین خیلی کوچک بوده و ایشون نمیدانستند که چند ماه دارند ..
یک روز مجبور میشوند ماشینشون رو  هل بدن که بعد از اون هم جنین ازشون دفع میشه و از بین میره ...
حالا که این فیلم رو نشون دادن ایشون هم رفتن توی اینترنت تا در موردش تحقیق کنند توی اینترنت هم نوشته شده بوده که سقط شرک است ..
حالا من موندم چکار کنم اولا آیا جدا شدن بچه سقط هست و اگر هم هست ایا خدا میبخشه ؟؟؟؟؟
(این بچه خیلی کوچک بوده)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)