سلام دوستان من 20 سالمه
با یه پسری دوستم حدود یکسال هست. اوایل اون خیلی عاشقم بود ولی من دوسش نداشتم و بهش خیانت میکردم. دوست پسرم تحمل کرد خیانت منو. خیلی عذاب کشید تا اینکه بعد گذشت یه مدت من به خودم اومدم و واقعا عاشقش شدم. هر دومون عشق پاکی داشتیم قرار ازدواج با هم گذاشتیم.

دوست پسرم نه کار داره نه پول نه ماشین نه سربازی نه هیچ چیز دیگه ولی عشق ما اونقد قوی بود من همه اینا رو پذیرفتم. اونم گفت اگه منو میخوای صب کن تا شرایطم خوب شه ازدواج کنیم منم همه خواستگارامو بخاطرش رد کردم اونم چه خواستگارایی که حتی بخاطرش با مامانم دعوام شد.

واقعا به هم اعتماد داشتیم و عاشق هم بودیم خیلی خاطره های خوبی با هم داشتیم تا اینکه این اواخر یعنی 1 ماه پیش تا الان من احساس میکردم نسبت به من سرد شده بهش گفتم ولی قبول نمیکرد و میگفت تو عشق منی جز تو کسی نمیتونه تو قلب من باش و...

ولی خب من احساس میکردم سرد بودنشو . بعدش دو روز پیش یعنی 17 تیر 94 اس دادم گفتم سرد شدی احساس میکنم بهم خیانت میکنی نمیدونم یعنی یکی رفته تو جلدت یا جادوت کردن منو نمیبینی بهم اس داد میدونی شرایط خونوادمو ( خونوادش که خونشونو فروخته بودن پول کم آورده بودن برا خرید خونه جدید واسه همین یه مدت بود تو خونه دایی و مامان بزرگش میموند ) .

میدونی که اعصابم خرابه حوصله هیچی رو ندارم یا تحملم کن یا خود دانی. منم گفتم واقعا متاسفم تو باید منو مرحم دردات بدونی باهام درد و دل کنی باهام حرف بزنی حالت خوبه شه شاد شی نه که بی حوصلگیاتو بیاری برا من.

تو باید برای داشتن من با دنیا بجنگی نه که بگی یا تحمل کن یا خود دانی. بعدش شب بود دیگ جواب اسمو نداد فکر کردم خوابیده صبح اس دادم جایی تو قلبت برا من نیس خداحافظ ولی الان 2 روز رد شده باز جواب نداده.

سوالم اینه یعنی بهم خیانت کرده؟ چی شده؟ من کاره بدی کردم؟
من تصمیم گرفتم دیگ بیخیالش بشم من بخاطرش یکسال عمرمو هدر دادم از چه خواستگارایی گذشتم ولی ارزش نداره من حتی حاضر بودم با بی پولیش بسازم و رو همه خواسته هام و آرزو هام خط بکشم واقعا برای خودم متاسفم عجب خنگی بودم.
نظرتون چیه دوستان عزیز؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)