سلام

طاعات و عباداتتون مقبول حق

کوتاه سخن به همه دوستان عزیزم زندگی رو سخت نگیرید من مدتی هست که با این سایت اشنا شدم هر کسی یه مشکلی داشته و هر کسی یه نظری .

ولی شالوده بحث در هر زمینه ای اینه که سخت نگیرین و همیشه به خودتون بگین این نیز بگذرد. این حرفی که میزنم از روی احساس نیست و حرف کسی هست که تو زندگیش مشکلات زیادی چون بیماری مادر و مریضی سرطان برادر و مشکلات دیگه رو دیده اما در نهایت به این نتیجه رسیده که این دنیا محل گذره زیاد منیت توش نشون ندیم و تو هر سنی سعی در تربیت اخلاق و معنویت خودمون باشیم.

عزیزان من تازه اردیبهشت عقد کردم با پسری که تقریبا 10 سال ازم بگذره و از یه شهر دور. من جز استانهای شمالی و ایشون جنوبی. ولی توکل بخدا کردیم و بعد 3 سال خانوادم راضی به ازدواجمون شدن. مشکلات هست ولی مهم طرز نگاه ما به اونه.

میدونید تو شهر ما رسم غالب و عرف اینه که خانواده دختر پیشنهاد رفتن به پزشک زنان رو برای گرفتن گواهی سلامت دوشیزه خانم (بکارت) رو میدن؟ میدونستید ماها این رسم رو نه تنها عیب و توهین به دختر نمیدونیم و بنا به مصالح آینده و حتی تربیتی ... این کار و انجام میدیم. اشتباه نکنید من تو شهر بزرگ تبریز با اون همه جلال و بزرگیش و فرهنگ و تمیزی و باکلاسی شهرش زندگی میکنم و جز خانواده های متمول و اصیل تبریزی هستیم .

این طور نیست که بگین حتما تو جای کوچیک و مثلا شاید ده و روستا هست که این حرفو داشته ان. این امر بین فارس ها شاید بعید باشه . در هر حال من اینجا اومدم بگم برای هر کسی باید همسرش بت زندگیش باشه.

خدا خیلی بزرگه و همه ما دوست داریم به حالمون آسون بگیره. بیاین آسون بگیریم زندگی ها رو . بگذریم از گذشته.. و با خوش دلی و توکل سعی در بالا بردن کیفیت زندگیمون باشیم . برای من هم دعا کنید...

دخترشمالی که همسرمهربون جنوبی داره.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)