سلام دوستان
اول اینکه می خوام بپرسم کسی اینجا آتلیه داره؟ تو کار عکاسی هست؟ به نظرتون واسه شروع یه آتلیه چه چیز هایی نیازه و کلا خوبی ها و بدی های این شغل چیه؟
دوستان من الان 24 سالمه
از 13 سالگی تا الان یه هدفی دارم ولی نتونستم محققش کنم
دلم می خواد یه آتلیه بزنم.خیلی علاقه دارم به این کار. اون زمانی که من تصمیم گرفتم اتلیه بزنم تعداد اتلیه ها خیلی کم بود.و هم خیلی کاراشون سطحی و مسخره بود
از اون زمان یه عالم برنامه ریختم
یه عالم تمرین کردم
خدایش هر کی کارمو دیده میگه عالیه
نمی خوام از خودم تعریف کنم
اما همه میگن کارات مثل خارجی هاست
خیلی ایده دادم تو کارم
خلاقیت دارم
اما سرمایه ندارم
کسی رو هم ندارم حمایتم کنه
خیلی کار کردم فروشندگی کردم.خیاطی کردم....
سرمایه جور کردم ولی هنوز که هنوزه نتونستم سرمایه کافی جمع کنم.یا هر بار یه مشکلی تو خانواده پیش اومده پولمو کمک کردم...
نگاه میکنم میبینم سنم داره میره بالا
خیلیا تو این زمان ازم پیشی گرفتن
د
تعداد اتلیه ها داره زیاد میشه
میترسم از این که نتونم سرمایه جمع کنم و پیر بشم و دیگه کارم خریدار نداشته باشه یا خز بشه.
این اواخر به این فکر افتادم که برم زیر دست یکی کار کنم. چون واقعا نیاز دارم
نمی دونم
واسه شما پیش اومده؟ که به کاری علاقه داشته باشین اونقدر که اگه انجامش ندین دلتون اروم نگیرهه؟ من الان یه همچین حسی دارم
کل روزم به خیالبافی میگذره.تو خیالم عکاسی میکنم از طرفم.بعد عکسشو فتوشاپ  میکنم و ...

اصلا دیوونه شدم انگار
شما نظری ندارین؟
چطور میتونم زود تر سرمایه بدست بیارم واسه آتلیه؟
به نظرتون کار درستیه که برم زیر دست کسی کار کنم؟
اطرافیانم میگن اشتباهه و هنرت رو هدر میدی و یکی دیگه سودشو میبره
اگه درسته
جایی رو تو اصفهان نمیشناسید ؟
خیلی ممنون از این که کمک میکنید

"فریبا"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)