سلام
سوال من در مورد کتک زدن خانم ها بود!! که با بررسی ها توی سایر مطالب وبلاگ به نتایج زیر رسیدم. اینکه اگه شوهرشون بزنشون چه میشه ولی حالا سوال اینجاست اگه مرد از زنش کتک بخوره چی میشه؟
اکثر خانم ها از نگاه غیر منطقی و احساسی نظر دادن..
محتوای همه کامنتها محبت بوسیدن التماس نوازش زانو زدن نمیدونم هر چی که خانم گفتن و غیره بود من قبول دارم باید به زنت محبت کنی توجه کنی تعریف و تمجید و تشکر کنی اما دو تا سوال؟

1- چرا همیشه اینا رو میگید چرا نمیگید اقایون چقد به آرامش احتیاج دارن؟ چرا شما خانم ها روز به روز از وظایف خودتون کاسته و بر وظایف اقایون اضافه میکنید؟

واقعا شما چه وظیفه ای در قبال شوهرانتون دارید؟ بجز خانه داری شوهرتون چی ازتون میخواد؟ چرا شما نمیفهمید مردها خیلی بدبختن هیچکی طرف مردا رو نمیگیره همه میگن مرد گریه نمیکنه اما باید بگم که اتفاقا مرد توی تنهایی هاش خیلی هم اشک میریزه اما بی صدا و مخفی . چرا شما نمیفهمید مردها هم حق و حقوق دارن چراااا؟

2- شما همش گفتین محبت کن کادو بخر عذرخواهی کن پاشو ببوس حال سوال اینجاست چرا یه نفر برای تاوان اشتباهش باید تحقیر بشه؟

من متاهلم و خانومم به خاطر یک قضاوت اشتباه منو زد آره تعجب نکنید سیلی زد لگد زد اما من که مات و حیران بودم فقط تماشا کردم که منو بزنه تازه جلوی دوستم و خانمش! دنیای ما مردها خیلی غمگین تر از چیزیه که فکر میکنید چرا؟ چون نه تنها خانومم حتی با مطلع شدن از اشتباهش ازم عذرخواهی نکرد بلکه طلبکار هم شد و باز هم من رفتم طرفش! و عذرخواهی کردم ( بخاطر هیچی واقعا نمیدونم چی! ) حال سوال من اینجاست الان چی شد؟ قلبم نشکست ؟ من ادم نیستم؟ من غرور ندارم ؟هان؟

واسه من نباید کادو بخره نباید محبت کنه؟ من تحقیر شدم جلوی دوستم و خانومش و خیلی شرمنده که دیگه روم نشد برم خونشون.

پی نوشت: خانم ها شما همیشه به نفع خودتون حرف میزنید هیچکس هیچ گروهی، انجمنی ،سازمانی ، تشکلاتی از حقوق مردها دفاع نمیکنه چون مردها بدبختن بخـــدا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)