سلام
من یه دختره خیلی شیطونم یعنی خیلی انرژی دارم و خیلی هیجانی ام بخاطر انرژی زیادمم میخوام زود ازدواج کنم وگرنه امکانش زیاده به راه هایی که نباید کشیده شم برم .

میخواستم پسرای اینجا بهم بگن اگه خانوم شون خیلی شیطون باشه از سروکولشون بالا بره یا حتی از این بدتر اگه خانومشون خیلی س. باشه و بهشون پیشنهاد س. بده دیوونه نمیشن؟ از خانومشون دور نمیشن؟ راسته اینجور کارا باعث سرد شدن مردها میشن؟
راسته مردای ایرانی خانومای اروم و زیادی با حیا رو دوست دارن؟ البته من یه دختر چادری و از خانواده مذهبی شهرمونم ولی میدونم واسه شوهرم نمیتونم باحیا باشم بالاخره این همه انرژی من یه جا باید تخلیه شم دیگه .
یه بنده خدا بهم گفته بود مردای ایرانی به دردم نمیخورن راست میگه؟

آقا پسرا تو رو خدا جوابمو زودتر بدین من از دست خودم خیلی ناراحتم


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)