سلام به همه دوستان
من 35 ساله هستم. متاهل و یک پسر دارم. زندگیم ار نظر مالی و شرایط خانوادگی نسبتاً خوبه و تقریباً راضی هستم. اما از کارم خوشم نمیاد و خیلی باهاش مشکل دارم. مشکلاتی مثل نوع کار، رییس و .... من آدم اهل برنامه ریزی هستم و کامل پایبند برنامه.

بطوری که از یکسال پیش که تصمیم گرفتم اضافه وزنم رو از بین ببرم رفتم پیش متخصص تغذیه و 30 کیلو کم کردم و تا الان ثابت هم موندم. بطوریکه همه اطرافیان تعجب کردن.

حالا تصمیم دارم کارم رو عوض کنم. اینرو هم بگم که ایده زیاد دارم ولی تجربه کافی ندارم. ایده هام هم در زمینه های غیر مرتبط با کار فعلیم هست.

میخوام بدونم جایی یا کسی یا گروهی وجود داره که در زمینه راه اندازی کسب و کار مشاوره و راهنمایی بده.

میخوام واقعی باشه و دروغ و کلاهبرداری نباشه که ایده رو بگیرن و خودت رو نه. تو اینترنت زیاده ولی قابل اعتماد نیست.
لطفا کمک کنین.

"یاشار"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)