سلام من دختر گرمی هستم که اهل خودارضایی نیستم. گرم بودنم خیلی آزارم میده به طوری که من در شبانه روز فقط چند ساعت نیاز ندارم. فعلا شرایط ازدواج ندارم یعنی خانواده ام اجازه نمیدن. نیاز من از گرم بودن دیگه گذشته و مدام مجبورم حواسم رو پرت کنم ولی بازم نمیشه و گاهی گریه ام میگیره وقتی نمیدونم باید چیکار کنم. همه بهم میگن گوشه گیر و بد اخلاق شدی ولی هیچکس درکم نمیکنه.

با توجه به اینکه مدام نیازم داره سرکوب میشه احتمال داره به مرور زمان سرد بشم؟ من دوست ندارم سرد باشم پس راهکار ندین که فلان چیز رو بخور. میترسم از اینکه سرد بشم. دوست دارم وقتی ازدواج کردم به همین شدت گرم باشم.

ضمنا نگین نماز بخون و... آخه مگه شما تشنتونه نماز بخونین تشنگی رفع میشه؟؟ بگین چطور آرامشم رو بدست بیارم؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)