سلام خدمت همگی دوستان گل خانواده برتری
نماز روزه هاتون قبول
یکی از مشکلاتی که من تو این ماه دارم اینه که وعده های افطار و شام و سحری اصلا تمایلی به خوردن هیچ نوع خوردنی ندارم و واقعا برام عذاب آوره، نزدیک ظهر کمی احساس گرسنگی میکنم اما تو این وعده ها اصلا و فقط با نوشیدن یه چایی یا آب جوش و یه خرما احساس سیری مطلق بهم دست میده، بعد افطار هم سعی میکنم کارای خونه رو انجام بدم که شاید گشنه م بشه اما انگار نه انگار! پارسال قرص اشتها هم مصرف کردم اما اونم تاثیر خاصی نداشت، در نتیجه مجبورم برا جلوگیری از سوءتغذیه و عوارض دیگه ی بی اشتهایی داروهای مکمل مثل ویتامین و آهن و ... استفاده کنم
می خواستم ازتون خواهش کنم که اگه تجربه ای در مورد سوالم دارین بگین که من چیکار کنم که تو این ماه احساس گرسنگی کنم و با اشتها غذا بخورم؟؟
 تشکر پیشاپیش از دوستان عزیزی که زحمت میکشن و جواب میدن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)