سلام
یه سوالی داشتم از پسرای در شرف ازدواج یا آقایون تازه ازدواج کرده...
خیلی خلاصه و بی مقدمه:
من اصلا دلم نمیخواد مهریه با رقم عجیب و غریبی داشته باشم دلم میخاد مهرم مثل مهریه حضرت زهرا سلام الله 230 مثقال نقره باشه یا حتی از اینم کمتر
اصلا تا قبل از اینکه بدونم مهر حضرت زهرا س چنین چیزی بوده میگفتم دوست دارم مهرم یک سکه باشه حالام برام فرق نداره یه سکه باشه یا این مقدار نقره
اما سوالم اینجاست:
با توجه به مهریه های عجیب و غریبی که این روزا باب شده و آقا پسرام با کمااااااااااااال میل میپذیرن حتی اگر بزرگتراشون مخالفت کنن آقا پسرا با بزرگتراشون درگیر میشن که شما دخالت نکنین هرچی بگن من قبول میکنم
و یا خانواده هایی که دختر دارن میگن مگه دخترمونو از سر راه پیدا کردیم که به این ارزونی شوهرش بدیم اگر من بیام روز اول بگم مهرم یه سکه(اینو به پدر و مادرم گفتم و اونا مخالفتی ندارن)خانواده داماد یا مهمتر از اون خود داماد نمیگه چقد هول بودن دخترشونو زود شوهر بدن؟
یا فک و فامیل داماد نمیگن دختر رو دستشون مونده میخوان ازش راحت شن مهرشو سبک گرفتن؟
خدای من شاهده من تک فرزندمو عزیز دردونه فامیل میتونم برای خودم مهریه های آنچنانی در نظر بگیرم الان مزنه مهریه تو خانواده ما فعلا 1000 تا سکه و یه کیلو طلا و یه حج واجبه(تو دوسال اخیر اغلب دخترای فامیل این بوده مهرشون)
اما من فقط و فقط به امید این وعده ای که میگن دخترایی که مهرشون کمه همنشین حضرت زهرای بتول هستن این تصمیم رو گرفتم....
شنیدم خانومایی که مهرشون اندازه مهر حضرت زهرا باشه به محض ورودشون به برزخ ایشون میان به استقبال من نمیخام به خاطر چشم و هم چشمی و پول و مال از این فیض محروم بشم از طرفیم نمیخوام شان خانوادم یعنی پدر و مادرم پایین بیاد و پشت سرشون حرف و حدیث باشه
واقعا شما پسرا اگه ببینید مهریه یه دختر سبکه فکر میکنید خودشم سبکه؟
یا هرچی مهر بیشتری ازتون بخوان فکر میکنید دختر بهتر و با ارزشتری رو انتخاب کردین؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه)