سلام

می‌خواستم بدونم اذیت کردن و کشتن حیوانات و حشرات روی زندگی و آینده‌ی آدم تاثیر میذاره؟ 

من وقتی کوچیک بودم شاید ده ساله، از سر نادانی یا شیطنت یا هر چیزی نمی دونم، چشمان یه سنجاقک رو از جا کندم و تا سر حد مرگ شکنجه شون می‌کردم یا مثلاً سنجاقک‌ها رو زنده می‌گرفتم و به دمشون نخ می‌بستم بعد ولش می‌کردم و اون پرواز می‌کرد و من با کشیدن نخ دوباره پیداش می‌کردم و این کار رو دوباره تکرار می‌کردم.

یه بار که تعطیلات عید بیرون رفته بودیم دو تا قورباغه رو با تفنگ بادی زخمی و آش و لاش کردم، گنجشک‌هایی که می اومدن روی درخت توی حیاط یا روی آنتن با شیلنگ آب خیس می‌کردم تا پرهاشون سنگین بشه نتونن پرواز کنن و بیفتن تو کف حیاط بعد می گرفتمشون و تا چند روز تو قفس میزاشتمش و بهش آب و دونه می‌دادم و می‌خواستم مثلاً اهلیش کنم بعضی اوقات می‌مردن بعضی اوقات هم آزادشون می‌کردم، گربه‌ها هم که از دست من و تنفنگ بادیم امان نداشتن، بچه گربه‌ها هم که نگم بهتره...

واقعاً یه جنایتکار به تمام معنا بودم.

الآن که فکرش رو می‌کنم واقعاً شرمنده می شم از خودم و رفتارام بیزار می شم.

می خوام بدونم مثلاً من الان چشمام ضعیف شده به خاطر اون کارهایی که کردم و مشکلات دیگه ای هم همین طور برام پیش میاد؟ چه طور کارهای اشتباهم رو جبران کنم؟ 

من الان ۲۰ سالمه  و پسرم.


مرتبط با نفرین:

احساس می کنم دوست دختر سابقم نفرینم کرده که ازدواجم جور نمیشه

میشه کاری کرد که نفرین کسی دامن گیرمون نشه؟

آیا به نفرین و آه اعتقاد دارید؟

آیا نفرین کردن جرم محسوب میشه؟

برای خنثی کردن نفرین راهی وجود داره؟

خاله م رو چه جوری نفرین کنم که دامن گیرش بشه؟!

مادرم رو بخاطر نمک نشناسیاش نفرین کردم

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

چقدر به تاوان دادن اعتقاد دارید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)