توی جامعه امروز ما جوونا یه جور دغدغه مشترک دارن و اون نوع پوششه .
 هرکسی از نوع پوشش و ظاهر خودش و هم کیشاش طرفداری میکنه, و حاضره بقیه رو بکوبه ( البته نه همه ) که تیپ و وجه ظاهری خودشو توجیه کنه!!
روی صحبت من با خانم یا آقای محجبه ایه (حجاب برای آقایون هم وجود داره ) که خیلی مقیده از نظر ظاهری و البته رفتاری و قبلش 180 درجه عکس بوده و به یه درک و آگاهی رسیده که باید مسیر زندگیشو عوض کنه
لطف کنه و از اون جرقه یا نقطه استارت این تحولش برای بقیه دوستان هم بگه تا بتونن استفاده کنن
یه جورایی زکات این لطف و توجهی که خدا بهش داشته رو با این به اشتراک گذاشتن میده
ممنون


مرتبط:

گاهی نیاز می بینم حجابم برتر باشه گاهی نه

شوهرم مدام اصرار میکنه که باید چادر سر کنم

چکار کنم تمایل به پوشیدن چادر در من دائمی بشه ؟

بخاطر محل کارم بر خلاف میل قلبی ام چادر سرم میکنم

مدتی هست احساس میکنم چادر حرکاتم رو محدود کرده

هر وقت چادر بهم حس خوبی نده نمی پوشمش

خیلی بده که حجابم رو از چادر به مانتو تغییر بدم ؟

حس میکنم اگه چادری بشم دیگه هیچکس بهم توجهی نمیکنه

بیرون از دانشگاه با چادر، داخل دانشگاه بی چادر

دعا کنید از چادری شدن سرد نشم

گاهی چادریم و گاهی بد حجاب


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)