سلام عزیزان
من از دخترای مجرد و متاهل و کوچیک و بزرگ این سایت یه درخواستی دارم. من 27 سالمه و خانومم 23 سالشه. بنده به تازگی از بند بیماری رها شدم و خانومم واقعا به من رسیدگی کرد ، با من شب نخوابی کرد.

خیلیم اذیت شد حالا میخواستم بپرسم چه کارایی چه محبتایی واسش انجام بدم که ازش تشکر کرده باشم. مثلا خرید خاصی ، معاشقه خاصی یا شیطونی خاصی ؟؟ هرچی.

حالا اگه کمتر خرید توش باشه بهتره اما نه واسه پولش اخه حس میکنم شان خانومم بیشتر از این حرفاست که با پول جبران کنم. اصلا شما خانوما از چی لذت میبرین که همسرتون حالا چه همسر اینده چه همسر الانتون انجام بده؟؟؟؟ راستش من خودم از شیطونی کردن و معاشقه با خانومم خییییلی لذت میبرم و میدونم اونم صد برابر من حالا اگه توصیه هاتون دراین باره باشه که چه بهتر.

ممنونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)