سلام 

دختر 20 ساله ای هستم، یه روحیه ی فوق العاده حساس دارم، کسایی که واسم مهمن رو تک تک کاراشون و حرفاشون حساسم
دو ساله با یه پسر 22 ساله توی سایتی آشنا شدم که بعدا متوجه شدم از فامیل های دورمونه
تا قبل از این جریان با هیچ پسری رابطه نداشتم و یه جورایی بیزار بودم از این جور روابط
چون همیشه فکر میکردم پسر خوب واقعا نیست !
اما وقتی توی اون سایت رفتارای این آقا رو دیدم واقعا پسندیدم
یه پسر مذهبی و سرسنگین که برخلاف پسرای دیگه ی اون سایت اصلا اهل شوخی و جلف بازی نبود... همیشه پستای مذهبی برای امام حسین و خدا و اینجور چیزا میذاشت
به قدری جذبش شدم که نفهمیدم دارم وابستش میشم
همش فکر میکردم اون پسری که دنبالش بودمو پیدا کردم ... پسری که قدر پاکیمو میدونه
پسری که عینه خودم حد و حدود داره
پسری که جلف نیست ... پسری که دنبال دختربازی نیست !!
سعی کردم بهش نزدیک تر بشم تا بیشتر با خصوصیات اخلاقیش اشنا بشم ولی قصدمم دوستی نبود..

وقتی دید من مجذوبش شدم اونم بهم ابراز علاقه کرد و کم کم بهم پیشنهاد دوستی داد!
با وجود علاقه ی زیادم نه قبول کردم شماره ای بهش بدم نه قرار بذارم چون اهلش نبودم
از یکی از دوستام شنیدم که به یکی از دخترای همون سایت پیشنهاد دوستی داده!
از اون روز بهونه گیریام شروع شد...
یکم بهش بی اعتماد شدم ولی با این حال بازم قبولش داشتم
بازم هر جا میخواستم مثال بزنم میگفتم این پسر مذهبیه خوبه فلانه ...
تا اینکه یه مدت نسبت بهم سرد شد و دیگه توی اون سایت جوابمو نمیداد و کمتر میومد سایت
ولی از اونجایی که من بهش وابسته شده بودم نمیتونستم ازش دور باشم
با وجود غروری که داشتم میرفتم طرفش ولی همیشه سرد بود
تا اینکه یه مدت حالش خیلی بد شد ...
هر چی بهش میگفتم چی شده ؟ میگفت برو زندگیتو بکن من لیاقت عشقتو ندارم
ولی اصل ماجرارو نمیگفت بهم ...
تا اینکه رفت کربلا و برگشت یکم حالش بهتر شد
رابطمون صمیمی تر شد و ازم خاستگاری کرد ! بهم گفت تا حالا دختری به پاکی و خوش اخلاقی تو ندیدم...
تا اینکه یه شب بهم دلیل اون حال خرابیاشو گفت !
گفت اون مدت که تو بهونه گیر شده بودی و اذیتم میکردی من از نظر روحی خیلی حالم بد بود ... تو اون مدت یه دختر متاهل هم سن خودش ( که تو دوران عقد با شوهرش اختلاف داشتن و البته دخترم نبوده و زن بوده !! ) اومد طرفم و گفت من بهت علاقه داشتم و روم نمیشده بهت بگم
و منو خام حرفاش کرد منم باهاش دوست شدم 5-6 بار رفتم دیدمش!! ولی اخرش اون دختر بهم پیشنهاد رابطه جنسی داد و منم رابطمو تموم کردم ولی بعد از کرده ی خودم پشیمون بودم و رفتم کربلا توبه کردم ...
اینکه بعد این ماجرا بهم چی گذشت بماند
اینکه از اون روز یه شب اروم نخوابیدم بماند
ولی بخدا هیچی بدتر  از این نیس که باورتون نابود بشه
کسی که همیشه دم از امام حسین میزد و خودشو مومن فرق میکرد با ناموس مردم دوست شده بود...
اگه خودم اهل اینجور کارا بودم شاید قبول میکردم با خودم میگفتم منم کم اشتباه نکردم
ولی منی که هزارتا موقعیت واسم بوده و و اصلا به انجامش فکر نکردم چه برسه انجام بدم چجوری این موضوعو هضم میکردم؟
_____________________________________________
اون هرجوری بود میخواست منو بدست بیاره و با حرفاش کارشو توجیه میکرد
منم چون بهش علاقه داشتم هی اروم میشدم ولی مثه خوره اون موضوعو داشت نابودم میکرد
سه چهارتا خواستگار واسم اومد و شرایط یکی از یکی بهتر بود ولی همشونو رد کردم
اونم از ترس اینکه از دستم بده با خانوادش اومد خاستگاریم
وقتی منو دید و باهام حرف زد علاقش بهم صد برابر شد...
اینم بگم که من تک فرزند خانواده م و کلا خانواده م خیلی حساسن که همسر اینده م از همه نظر خوب باشه
ولی ایشون نه سربازی رفته نه کار داره نه پول نه پشتوانه ی خانوادگی
حالا اینا هیچ ... من خودم ذره ای به اینا بها نمیدم اگه اون این اشتباهارو نمیکرد اگه بی پول تر الانشم میبود قبولش میکردم
ولی من فقط دلمو به پاکی و خوبیش خوش کرده بودم ...
الان دو سال گذشته از اشناییمون و آب شدم انقد حرص خوردم
توی برزخی گیر کردم که موندم چیکار کنم ؟
از یه طرف دوسش دارم ولی از یه طرفم دیگه اعتماد سابقو ندارم و همش ترس اینو دارم که کاراشو تکرار کنه و از یه طرف دیگه م نیش و کنایه ی خانواده م ...
کسی میتونه منو درک کنه؟


مرتبط با خطرات دوستی با جنس مخالف:

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

وقتی بهش میگیم بیا خواستگاری بهانه میاره

خواستگارم به دختری که قبلا باهاش رابطه داشته باج میده

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

خطر انتخاب تحمیلی همسر در روابط با جنس مخالف

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

ازدواج با پسری که دوست دختر داشته عاقلانه است؟

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

در 14 سالگی به یه پسر قول ازدواج دادم، الان پشیمونم

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) عواقب ازدواج بر پایه دوستی (۲۴ مطلب مشابه) مضرات دوستی با جنس مخالف (۴۶ مطلب مشابه)