من یک پسر 23 ساله هستم قصد ازدواج دارم و یک دختر مذهبی و با اخلاق و نشون کردم که تنها مشکلش اینه که زیاد زیبا و خوش اندام نیست من چهار تا خواهر دارم که همشون ازدواج کردن و تک پسر هستم خواهرام یک نفر دیگه رو نشون کردن برام که مثلا تو زیبایی و خوش اندامی بین تمام دخترا تکه سرخود خواهرام نظرشو درباره ی من پرسیدن که اونم جوابش مثبت بوده ولی من اصلا از اخلاقش خوشم نمیاد خیلی دختر باز پر رو بد اخلاقیه فقط یکم خوش قیافه است ولی زمانی که میگم اون یکی دخترو می خوام به شدت مخالفت می کنن میگن خاک تو سرت اون امله برخورد اجتماعی بلد نیست و از این حرفا در صورتی که من از دور کاملا کنترلش می کردم واقعا دختر نجیبیه از هر نظر حرف نداره و وضع مالیشونم زیاد جالب نیست اینها برای من زیاد مهم نیست من اولویت اولم اخلاقه حالا چون اینقدر باحیاست که دست به صورتش نزده اگه بزنه حتما زیبا میشه قرار نیست دختر بدی باشه مشکل من اینجاست که خواهرام اجازه رفتن به خواستگاری نمی دن مخالفت می کنن به نظرتون چکار کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)