سلام
لطفا کمک کنید دوست من ادم خیلی خیلی مذهبی هست که شاید فکر کنم  25 تا دوست داره که دو تاشون چادری با حجاب هستند اونم بیرون شهر که میرن مثلا شهر دیگه چادر از سرشون در میارن.

بعد این دوستمون چند تا دیگه دوست داره که مانتویی بد حجاب هستند یعنی وقتی میریم بیرون پسر از روبرو میاد خوشتیپ باشه این خانوما روسریشونو از رو یقه مانتو میدن کنار سینشون پیدا می شه .

تو مهمونی های خودشون مشروب میخورن.  با پسر میرن باغ خالی و ... بعد من به این دوستم میگم باهاشون نرو برای تو خوب نیست . 

اینا کنار هم راه میرن اصلا ضایعس که یه چادری خانوم سنگین و متین داره کنار اینا راه میره.. بهش می گم نرو می گه نه خدا رو خوش نمیاد شاید منم مثل اینا خطا کار شدم من از این برتر نیستم ...
من خیلی رفتم رو مخش تا بذارشون کنار حالا دو تا سوال :
بنظرتون حرف من درسته یا دوستم؟؟
و همه کاربرا بگن . یه دختر چادری سنگین و متین رو با چند تا دختر بی حجاب و مانتو تنگ و کوتاه ببینید چه فکری راجع به همون خانوم چادری و اون خانومای بی حجاب می کنید؟؟
بعد اینم بگم: دو تا از دوستای این خانوم همسایشون هستند اگر حرف من درسته که بذارشون کنار بگین دقیقا چطوری ؟؟ که به اونا هم برنخوره ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)