سلام دوستان،
من سال های آخر دبیرستان درس میخونم و توی درس زبان قوی هستم.
به شغل تدریس علاقه ی خیلییی زیادی دارم و دوست دارم از همین سن بتونم درس بدم (با توجه به اینکه خیلیا اینکارو انجام میدن)
دوستام ازم میخوان که باهاشون کار کنم و طبق معمول هم انتظار درس دادن مجانی از من دارن.

میدونین، من واقعا دوست دارم کمکشون کنم و باهاشون کار کنم، اما همونطور که میدونید زمان امتحاناست و وقت گذاشتن برا اینکار مسلما باید برای منم یه سودی داشته باشه (البته جدا از سود معنوی;)) و منم یه قدمی در راه بدست اوردن شغل آینده و ... هم برداشته باشم.
دلم میخواد یه جوری بهشون بگم که بهتون میتونم خصوصی درس بدم ( تا حد ممکن به شوخی و غیرمستقیم که متوجه هم بشن )، اما ب هیییییییچ وجه نمیخوام مستقیم اینو بهشون بگم که بهشون بربخوره یا احساس بدی یا یه جوری پیدا کنن.
دوست دارم تجربه ی اولمو هم اینجوری کسب کنم.
ولی نمیدونم دقیقا چه جوری باید بهشون بگم که سوء تفاهم پیش نیاد...
پ.ن: لطفا نگید به خاطر خدا و این جور چیزا. این خیلی مهمه که برای رضای خدا باشه، ولی منم باید یکم برای آینده و الانم تلاش کنم. پول همه چیز نیست، اما برای من و خیلیای دیگه مهمه.


بیشتر بخوانید ...

می خوام به دوستم که ظرفیت دریافت کمک رو نداره کمک کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)