سلام به همه  عزیزان
 دوستان من تازه ازدواج کردم 22 سالمه ، سه ترم دانشجوی رشته ریاضیات و کاربردها بودم تو دانشگاه دولتی ولی بعد از ازدواج بهم انتقالی ندادن چون اومدم کرج دانشگاهای اینجا گفتن سطح دانشگات پایین بوده مجبور شدم انصراف بدم .

دانشگاهم 8 ساعت با خونمون فاصله داشت حالا دوباره میخوام کنکور بدم پیام نور درس بخونم به نظرتون میشه حسابداری رو خوند توی پیام نور ؟

دلم نمیخواد این دفعه شکست بخورم اوضاع مالیمون هم اصلا خوب نیست شوهرم 850 حقوقشه که 700 فقط قست میدیم خیلی دوس دارم برم سرکار تا با هم پیش بریم . زیاد بهش فشار نیاد اول زندگی ولی فعلا که پیدا نکردم حالا موندم چه رشته ای بردارم که حداقل به ایندش امیدوار باشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)