سلام به همه ی دوستان
می دونم از این پست های تکراری خسته شدین ولی خواهش میکنم راهنماییم کنین خیلی داغونم
دختر هستم متولد 72 ... یه ترم دیگه رو که بگذرونم می تونم کاردانی رشته ای رو که دارم میخونم بگیرم
یعنی این ترم رو مرخصی گرفتم که بشینم کنکور امسال رو بخونم ولی به دلایلی نشد درست بخونم
می دونم که اگه برم سرجلسه ی کنکور تو کل فامیل پخش میشه که فلانی کنکور داده و بعدش همه ازم سوال می کنن که چی قبول شدی ؟
با توجه به اینکه من حتی یه دور هم روی درسا نخوندم و اگه چیزی نیارم که میدونم نمیارم آبروم تو کل فک و فامیل میره
به نظرتون برم سر جلسه کنکور امسال ؟
مامانم میگه پرستاری آزاد برو میدونم که پرستاری آزاد رو میتونم بیارم اگه امسال کنکور بدم ولی ازاین رشته خوشم نمیاد اونم آزاد
با این اوصاف
به نظرتون بهتر نیست یه ترم دیگه برم دانشگاه کاردانیم رو بگیرم بعد خودم رو واسه کنکور سال آینده آماده کنم؟
رشته ای که الآن میخونم جوریه که با مدرک کاردانی هم میتونم برم تدریس کنم تو موسسه ها چون قوی هستم تو رشتم یعنی اینکه اگر سال دیگه دندانپزشکی و یا رشته های پیراپزشکی قبول شدم هم میتوتم درس بخونم هم تدریس کنم
حالا به نظر شما دیر نیست واسم بخوام سال دیگه کنکور بدم؟
و اگه سال آینده رشته ی مورد علاقم رو قبول شدم وقتی وارد دانشگاه میشم میشه بیست و سه سالم که من دوست دارم همون سال ازدواج کنم
حالا سوال دیگم اینه
عایا پسرا از اینکه زنشون محصل باشه بدشون نمیاد؟ یعنی به نظرتون میشه هم درس خوند هم ازدواج کرد؟
آخه خیلی تحت فشارم و نمیتونم بیشتراز این صبر کنم واسه ازدواج از طرفی هم چون به آرزوم که همون یه رشته ی خوبه نرسیدم احساس پوچی میکنم
ممنون میشم نظر بدین
"پری آسمانی"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)