سلام به همگی
من یه پسر 27 ساله هستم از یکی از شهرهای استان مازندران ، از یه خانواده مذهبی و با ایمان. دیپلم هستم و شغل آزاد دارم. یعنی استاد کارم و از درآمدم راضیم.

مشکلم اینجاست که الان همه ی دخترا دنبال مدرک تحصیلی هستن و فقط میخوان همسرشون یه مدرک دهن پر کن داشته باشه در صورتی که اکثر پسرای لیسانس و بالاتر نشستن تو خونه تا خدا براشون از آسمون شغل نازل کنه .

ما هم که رفتیم دنبال نون حلال از مدرک تحصیلی بی نصیب موندیم .
سوالم اینه که چرا واقعا مدرک مهم شده؟ دانشگاه و رشته تحصیلی واسه خیلیا مهم نیستا
فقط لیسانس و فوق لیسانس میخوان!
واقعا چرا؟


در مورد ازدواج با پسران دارای مدرک پایین تر از دختر و اهمیت تحصیلات خواستگار:

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)