سلام

من 31 سالمه و بعد از دو سال جدایی از همسر اولم ازدواج مجدد دائم کردم با یه مرد ایده ال که واقعا دوستش دارم
ولی یه سوال دارم و اون اینکه ما یه زمان سه ماهه رو تعیین کردیم تا با گرفتن یه مهمونی کوچیک و رهن کردن یه خونه بعدش بریم سر خونه و زندگیمون .

ولی مسئله این که ایشون یعنی همسرم از من تو این موقعیت سکس کامل میخواد درسته چون من دختر نیستم این امکانش هست ولی خودم دوست دارم توی خونه خودمون باشه در واقع میخوام در انتظار باشه و براش حسابی سنگ تموم بذارم تا مزه اش بیشتر بشه ولی میترسم بدش بیاد به نظر شما کارم اشتباهه یا اینکه به خواسته اش جواب بدم
چطور بگم تا قبول کنه
ممنون میشم نظر بدید
مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)