با سلام

بنده پسری هستم که دیگه سن ازدواجمه ولی شرایط مثل شغل و سربازی هنوز مهیا نیست.

موردی که پیش اومده اینه که داییم حاضره با همین شرایط دخترشو بهم بده. ولی یه مشکل دو طرفه که هم من و هم دختر داییم داریم اونم اینه که ما تا همین اواخر با هم بزرگ شدیم یعنی یا من خونه اونا بودم یا اونا خونه ما و یا خونه هامون پیش هم بوده! در واقع مشکل اینه که تا حالا مثل خواهر و برادر بزرگ شدیم! و الان خیلی واسمون سخته که نقش شوهر و زن رو واسه هم بازی کنیم. 

حالا قرار شده بعد از آزمایش ژنتیک در مورد تصمیم نهاییمون صحبت کنیم.( چون دایی و عمه ی من بابا و مامان اون میشن و بابا و مامان من دایی و عمه اون میشه و احتمال مشکل ژنتیکی زیاده!! )

میشه بگین چنین احساسی برطرف میشه یا اینکه در ادامه مثل زن و شوهر نمیتونیم باشیم و این حس خواهر و برادری از بین نمیره. اصلا به نظرتون چنین ازدواجی درست هست یا نه؟

در ضمن من دوست داشتم حداقل بعد از سربازی در مورد ایشون فکر کنم ولی متاسفانه خانوادش فکر میکنن اگه همین چند ماهه ازدواج نکنه رو دستشون میمونه و حداقل من باید باهاشون نامزد کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه)