سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه

من غزل هستم و قبل از عید با این وب آشنا شدم من نوزده سالم هست و سال پیش به امید خدا یه دانشگاه خوب و اون درسی رو که دوست داشتم قبول شدم من الان ترم دوم روانشناسی هستم و الان واقعا سر یه دو راهی گیر افتادم من قبلا به طور جدی رشته ی ورزشیم یعنی بدمینتون رو دنبال میکردم و در تیم ملی نوجوانان ایران هم حضور داشتم اما خب اون موقع شرایط طوری بود که به درس و مدرسه ی من لطمه ای وارد نمی شد .

اما  چند روز پیش از طرف تیم ملی بزرگسالان ایران یه دعوت نامه دریافت کردم و حالا باید یکی از این دو رو انتخاب کنم یا ادامه تحصیل یا پیوستن به تیم ملی و هر کدوم رو که انتخاب کنم سرنوشت من رو رقم میزنه الان چند روزه که خواب و خوراک ندارم والدینم هر تصمیمی که بگیرم از من حمایت می کنند به خصوص پدرم که خیلی دوست داره من به تیم ملی بپیوندم اما مادرم زیاد با این که برم تیم ملی موافقت نداره ، میگه باید ادامه تحصیل بدی از طرفی من تک بچه ی خانوادم که بعد از ده سال به دنیا اومدم و با کلی نظر و نیاز و به شدت به خونواده وابسته ام اگر شما جای من بودید چی کار میکردید به تیم ملی میپیوستید یا ادامه تحصیل میدادید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)