سلام دختری 23 ساله هستم مدتی از دوران نامزدی و عقدم سپری میشه، شوهرم خیلی بد اخلاقه زود سر مسائل کوچک عصبانی میشه انقدر داد میزنه که صداش میگیره . اهل رفت و آمد با فامیل هام نیست نمیذاره تا سر کوچه تنها برم، باید حتما با داداشش یا خودش یا یکی از اعضای خانواده برم . نمیدونم بمونم یا جدا شم لطفا کمکم کنید در ضمن باکره هستم به نظرتون ادامه بدم یا جدا شم؟ 


مرتبط:

پسر مورد علاقه م دوست داره کنترل کنه زندگی منو

نامزدم نسبت به من خیلی حساسه و احساس مالکیت داره

تعریف غیرت از نظر شما چیه ؟

فرق بد دلی با غیرت چیه ؟

تعادل بین غیرت و خشونت یک مرد مذهبی!

غیرت مردانه و حقوق زنانه

شوهرم روی من غیرت نداره

تعصب نامزدم روی من طبیعیه؟

وقتی با شوهرم در یه جمعی حضور دارم به شدت غیرتی میشه

از وقتی که عقد کردیم شوهرم روم حساس شده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)