سلام

من یه دختر 21 ساله ام چند ماهی با یه آقا پسر با قصد ازدواج بودم! چند روز پیش قرار گذاشتیم که 20 روز بدون خبر گرفتن از هم باشیم به کارایی که تو این مدت کردیم فکر کنیم! (بیشتر خواست خودش بود ولی خب منم دوس داشتم تنها باشم یه مدتی رو )

امروز 1 هفته از این قرارمون گذشت که اس داد که فکراشو کرده و دیگه رابطه دوستی رو نمیخواد !!

گفت که گاهی از حال هم خبر بگیریم و ... ولی من ازدواج نکنم و منتظرش بمونم تا شرایطش جور شه ( قبلا گفته بود دو سال باید دوست باشیم )

حالا من با وجود علاقه ای که بهش دارم این تصمیمش با عقلم جور در نمیاد و نمیخوام منتظرش بمونم. میخوام اگه موردی پیش اومد بهش فکر کنم چون حرفای اون آقا مبهمه! یعنی چی دوست نیستیم ولی از هم جدا هم نشدیم آخه؟؟

شما جای من بودین چیکار میکردین؟؟

من میخوام دیگه بهش فکر نکنم و تمرکزمو بزارم رو درسا و کارام !!

کلا دیگه نمیخوام هیچ پسری رو راه بدم تو زندگیم مگر اینکه اومده باشه خواستگاریم! دوستان چیکار کنم فکرش از سرم بره؟؟؟ یه وقتایی هست که آدم داغون میشه از بس که تنهاس منم از این وقتا زیاده تو زندگیم بوده . یعنی خیلی دلم میگیره. اینجور موقع ها چیکار کنم؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)