سلام دوستان عزیز

خواستگاری دارم که حدود چهار سال که باهاشون آشنا هستم البته در محیط کاری و بطور رسمی و بعد از صحبتها و روند خواستگاری و مقدمات اولیه داریم نامزد میکنیم، من 29 و ایشون 33 سالشه.

یه فکری خیلی ذهنمو درگیر کرده بود که میخواستم بدونم ایشون قبلا با کسی رابطه داشته یا نه، البته صرف کنجکاوی، ازشون پرسیدم و خواهش کردم صادقانه جواب بده، چون خودمم حدود پنج سال پیش نامزد داشتم ولی خوب بنا به دلایلی بهم خورد. وقتی ازش پرسیدم گفت آره با کسی بوده و فقط هم یکبار که خیلی هم بعدش پشیمون شده و دچار عذاب وجدان شده و از خودش بدش اومده، البته شش هفت سال پیش و دیگه هیچوقت تورا نکرده. گفت میدونستم ناراحت میشی ولی خواستم بدونی.

حالا به نظرتون من واکنشم چی باشه بهتره ؟؟ چی بگم چکار کنم؟؟ 

بحث عدم اعتماد نیست بهش اعتماد دارم و خوب میشناسمش و اون جریان هم کامل برام توضیح داد و متوجه شدم چی بوده یعنی مهم نیست. فقط راهنماییم کنین الان چکار کنم چی بگم بهتره؟؟ 

الان باهاش سرسنگین شدم و گفتمش باید قبل نامزدی بهم میگفتی نه الان شاید جوابم منفی میشد.

میدونید میخوام جلوی هر چیزی رو از الان بگیرم به نظرتون بهترین راه چیه ؟؟ دوستان متاهل لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)