سلام

تقریبا دو سالی میشه که با یه دختری آشنا شدم که فکر میکنم بهش علاقه مند شدم و احساس میکنم اون هم همین حس رو نسبت به من داره. رابطه مون هم به قول معروف مثل دوست پسر/دوست دختر نیست. ایشون شهرستان هستن و بنده فقط یک بار همراه مادرشون ایشون رو تهران ملاقات کردم.

حتی تلفنی هم با هم صحبت نمیکنیم، ولی تقریبا هر روز و حداکثر سه چهار روز از طریق SMS از احوال هم با خبر میشیم، به این دلیل گفتم که فکر میکنم اشون هم نسبت به من علاقه مند هست که چون هر اتفاقی که تو خونه و دانشگاه و ... براش میوفته به من هم میگه، از این نظر هست که  فکر میکنم ایشون هم مثل من اون احساس علاقه رو داره

مشکل بزرگ من اینه که نمیتونم بهش بگم بهش علاقه مند شدم، همین.

نمیتونم حرفم رو بزنم، از این میترسم که کلا من در مورد اون اشتباه کرده باشم که فکر میکنم اون هم نسبت به من علاقه منده و کلا شاید اون من رو به عنوان یک دوست تصور کرده باشه، برای همین بیشتر میترسم حرفمو بزنم، میترسم جا بخوره

چی کار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)