سلام

دختری هستم تازه عقد کرده محجبه و مذهبی هستم  هر وقت با شوهرم تنها میشیم ازم می خواد مثل دختر های بدحجاب آرایش کنم و مانتو تنگ و ساپورت و روسری کوتاه  بپوشم ! حتی کفش پاشنه بلند هم گفت بپوشی بهتره !

خیلی تعجب کردم وقتی این موضوع رو مطرح کرد شوهرم خیلی آدم مقیدیه ولی دلیل این خواستش چی بوده ؟ 

خیلی کنجکاوم دلیلش چیه یه جورایی بهش بدبین شدم .


مرتبط :

دلم میخواد عوض خانه پدرم لباسهای باز بپوشم

دوست دارید خانم شما توی خونه چه لباسی بپوشه؟

با لباس خونه دیدمش ولی به دلم ننشست

چطوری یک خانم رو قانع کنیم که گاهی باید لباس تحریک کننده بپوشه ؟

خیلی لاغرم، از این که شوهرم منو در لباس عروسی ببینه وحشت دارم

دو روز در هفته لباس تحریک امیز بپوشید . یعنی چطوری؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)