سلام دوستان گلم

یه سوال از دختر خانمها دارم فقط تو رو خدا با من صادق باشید و راهنماییم کنید . اینجا فضای مجازیه من که شما رو نمیشناسم که آبروتون بره.

من پسری متولد 63 هستم و 30 سالمه در شرف ازدواجم و تو عمر 30 ساله ام با هیچ دختری دوست نبودم اینو واقعا دارم میگم به جون مادرم قسم میخورم. اما مشکل من اینه که خیلی از دخترا رو می بینم که دوست پسر دارند و علاوه بر اینکه دوست پسر دارند دست تو دست پسرا راه میرن انگار نه انگار که اون پسره نامحرمه و حق دست زدن به پسر رو ندارن.

حالا من با دیدن زمونه گرگ و ناجور الان و حالا که میخوام ازدواج کنم و از اون مهمتر من خودم ابدا دوست دختر نداشتم. شما دختر خانمها که همیشه در جمع دخترا و دوستانتون هستید تو رو قسم به امام زمان آیا دختری پیدا میشه که اصلا دوست پسر نداشته باشه که من ازدواج کنم؟! میشه منو به عنوان داداشتون راهنمایی کنید؟ تکلیف منه پسر پاک چیه که یه همسر پاک میخوام؟

چون مادرتون راست و حسینی بگید. دوست پسر دوست دختر بازی های امروزه کار از صرف صحبت کردن گذشته حتی با همدیگه دستم میدن. دوستان منو راهنمایی کنن که من چطور به خانم آینده ام اطمینان کنم؟ البته من قصد توهین به همه دخترا رو ندارم. ولی خود شما دوستان به اندازه کافی این چیزا رو تو اجتماع و جامعه میبینید. من که دروغ نمیگم.

سوال دومم هم هم از دختر و پسرای جوونه ، من از کجا بفهمم که خانم آینده من ( البته فعلا مجردم ) دوست پسر نداشته؟!

بنظر شما شب خواستگاری یا دوران نامزدی اگه ازش بپرسم که قبلا دوست پسر داشتی یا نه زشت نمیشه؟ اینجوری توهین محسوب نمیشه؟ نامزدی با این حرف بهم نمیخوره؟!

اصلا گیریم که دختره گفت که دوست پسر نداشتم من چطور باور کتنم؟!

اگرم که از همون اول باهام صادق بود و گفت که سابقا دوست پسر داشتم من بخاطر صداقتش ازدواج کنم یا بهتره باهاش ازدواج نکنم؟ بخدا من از اون پسراییم که اصلا تو این 30 سال عمرم حتی یه دونه دوست دختر هم نداشتم که حالا شما دخترا فکر کنید خودم همه کاری کردم و به همه مشکوکم.

لطفا موقع پاسخگویی اسم کاربریتون رو با اسامی دخترانه و پسرانه ثبت کنید که من بدونم که مخاطبم کیه. آقا پسرا و بویژه دختر خانمها خواهشا منتظر پاسخهای صادقانه شما هستم. دوباره یادآور میشم آیا دختری وجود داره که تابحال دوست پسر نداشته بویژه دخترای 65 ی که من اگه خواستگاری برم مد نظرم دخترای متولد 65 هستش.


مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)