سلام
میشه درمورد این موضوعی که مطرح می کنم نطرتون رو بگید هم روانشناسی هم سلیقه ای خانمه اگر تجربه ای دارند و خوب آقایونم نطرات شون

همیشه و همه جا خوندیم و شنیدیم اونقدر که کلمه ی دوست دارم برای یه خانم مهمه که بشنوه برای یه آقا مهم نیست خوب این شامل چیز های دیگه هم میشه ؟

اگر بخوام توضیح بدم من شخصا دوست دارم شوهرم قربون صدقه م بره نه خیلی لوس. اگر لباس خاصی پوشیدم نظرش رو بگه تعریف کنه یا رد کنه (با خوش رویی) کاری می کنم یه دست درد نکنه بگه و دوست دارم مثلا شوهرم از سر کار که اومد برم جلو خسته نباشید بگم یه بوسش کنم

حالا این ها برای آقایون هم صدق می کنه چقدر دوست دارند از سر کار که میان اینجوری کسی به استقبال شون بره یا همون تعریف کردن و قربون صدقه شدن تو مواقع مختلف زندگی. نکنه این کارها هم برای یه مرد مثل قضیه لباس این چیزا تکراری میشه یا کلا خوش شون نمی یاد
میشه نطرات تون رو بگید ممنون


مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)