سلام

من یه دختر 22 ساله ، لیسانس ، با قیافه زیبا و تو دل برو هستم طبق گفته دوستام و اطرافیان ، من می خواستم از پسرها و دخترها سوالی بکنم .

من 1 سال پیش طی اصرار پدر و مادرم با شخصی نامزد کردم که دوسش نداشتم ، از سر اینکه بلکه بعد عقد محبت ایجاد میشه .

منو خام کردند 1 ماه بعد مسائلی پیش اومد که همه راضی به طلاق شدیم و طلاق بائن غیر مدخوله گرفتیم . در ضمن من اخلاقم یه جوری زود صمیمی نمیشم ولی اگه بشم صمیمی می مونم طی این 1 ماه نصفش قهر بودیم نصفشم هم صمیمی نبودیم به طوری که من دستم هم به اون آقا نخورده تو دوران عقد .

شما جای من باشید به خواستگارتون چه جوری میگید ؟ به مادرش میگید ؟ به خودش میگید  ؟ جلسه اول میگید یا آخر ها میگید؟

در ضمن اگه شما عاشق یه دختر با شرایط من بشید در ازدواج با اون تردید میکنید یا براتون مهم نیس؟لطفا نظر واقعی بدید چون از کس دیگه نمی تونم بپرسم .

مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)