سلام یه سوال داشتم

دختری 20 و اندی ساله هستم. از لحاظ شرایط ازدواج اکثر ملاک هایی که یه پسر ممکنه داشته باشه رو دارم. یعنی در یه رشته خوب در حال تحصیلم. محجبه هستم و ظاهری خوب دارم ، از لحاظ مالی و خانوادگی هم شکر خدا خوب هستیم.

اما مشکلی که دارم اینه که من یه مدتی بنا به دلایلی حدود 15 کیلو در مدت زمان تقریبا کمی اضافه کردم. اگر چه الآن به همون وزن سابق برگشتم و اندام خوبی دارم ولی ترک هایی که بر اثر چاقی رو پوستم ایجاد شد هنوز هست. اکثرا تو قسمت ران و یکم پهلوها هست.

دیگه اینکه در قسمت کمرم جای جوش هست ( که دارم درمان میکنم ولی تا کامل خوب بشه زمان میبره). میخوام بدونم که این دو مورد برای آقایون مهمه؟ باید قبل از ازدواج اینا رو بگم؟ چه طوری نظر طرف رو غیر مستقیم در این باره جویا بشم؟ چون دوست ندارم با مردی ازدواج کنم که در آینده بفهمم اینا براش مهم بوده و مدام در تنش و ... زندگی کنم.

مرتبط :

با ترک های پوستی روی سینه هام چه کنم ؟

تجربیات شما در درمان ترک های پوستی ناشی از کاهش وزن

در جلسه اول خواستگاری بگم که ناراحتی پوستی دارم ؟

تجربیات شما در مورد درمان ترک های پوستی

کسی برای درمان ترک پوستی از لیزر استفاده کرده ؟

خوشحالم که ترک پوستی دارم

ترک های پوستی سفید رنگ قابل درمان هستند ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) به خواستگارم بگم که ... (۴۰ مطلب مشابه)