سلام

اسمم امیر محمده

لطفا یه لحظه توجه کنید (خانم ها و دختر خانومای عزیز)

شما چنان میگین پسرا آمپر میچسبونن نمیتونن تحمل کنن که انگار خودتون اینجوری نیستین. یعنی شما هیچ وقت شهوتی نبودین؟

هیچ وقت نخواستین خودتونو کنترل بکنین؟

یعنی هیچوقت نگفتین بزار تا شوهر کنم؟

نگفتین شب زفاف تحمل سرمیرسه؟

نگفتین حداقل تو عقد یا نامزدی یه ذره با شوهرم حال کنم؟

اصلا میگن معاشقه واسه زنه چون اون خیلی بیشتر کیف میکنه. حالا شما دختر خانوما که بهتر از من اینو میدونید هیچوقت واسه اینکه با شوهرتون که حلاله معاشقه داشته باشید لحظه شماری نمیکنید؟

فقط ما پسراییم واقعا؟

این پستو یه خانم گذاشته:

من 23 سالمه 2 ماهه که عقد کردم خیلی شوهرمو دوست دارم آدم گرم مزاجی هستم تا حدی که برای رابطه با ایشون لحظه شماری هم میکردم!

یا یه پست دیگه بود که دختره میگفت :

من از شدت فشار جنسی هزاران بار گریه میکردم

با اینکه 17 سالش بود.

واقعا واسم سواله. خواستم بدونم  فقط ماییم؟ یعنی شما هم اینجور نیستید؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)