دوستان من فکر میکنم اگر خانم ها نرن سرکار (به جز قشری که معلم میشن ،دکتر زنان و.... کلا کارهای مختص خانم ها) بیکاری کم میشه بخصوص بیکاریه اقایون !!! 

بنظر من خانم ها خونه دار بشن : 

 بچه ها بهتر تربیت میشن

به مردا این فرصت داده میشه خاصیت تامین کنندگیشون بیشتر بشه  یعنی: مرد با جدیت بیشتر برا خانوادش تلاش میکنه چون خودشو تنها نون آور میدونه 

آقایون کار داشته باشن زودتر ازدواج میکنن  برا خانما هم خوبه زودتر مستقل میشن میرن سر خونه زندگی خودشون .

مشکل حجاب کمرنگ تر میشه چون دیدیم خانمهایی که برای پیدا کردن کار حجابشون کم رنگ شده . مرد که بره سرکار  بیکار نباشه بنظرم دل مشغولیش انقدر زیاد میشه که فرصت کمتری داره تا چشمش دنبال خانمای دیگه باشه 

احساسات بخصوص خانمایی که کارهای مردونه انجام میدن با خشونت و روحیه زمختی الان همراه شده اینا نرن سرکار بهتر نیست؟؟؟ 

بچه ها نکته اساسی: خواهشأ چه خانما چه آقایون جبهه نگیرید حرفت غلطه کی گفته زن حق سر کار رفتن نداره و آقایون بگن آره بدبختی بیکاری زیر سر شماست 

این دو تا رو خودم الان جواب میدم:

من نمیگم خانما اصلا نرن سرکار  اکثرأ میدونید خیلی کارا هست که خانما میتونن انجام بدن مثل خیاطی ارایشگری بافتنی تابلو فرش اموزش قران معلمی مامایی پرستاری قالی بافی و خیلی کارای هنریه دیگه ، نگید این کارا قدیمی شده خودتونم میدونید الان یه ارایشگاه رفتن چقدر خرج داره یا بقیه کارها .

من منظورم اینه خانما بکشن کنار از کارایی که برای مردهاست مثلا برق و معدن و وکالت و دکتر قلب و کلیییییییی کارای دیگه ، خانما ارزش زن داره کم میشه

و اما آقایون دور بر ندارید بعضیاتون خیلی خیلی بد هستید خجالت نمیکشید با پارتی هم میرید سرکار و هم دیگرانو با پارتی می برید سرکار؟ زن میگن حسوده چشم نداره زن بهتر از خودشو ببینه شما دیگه چرا خودتون برا خودتون چاله می کنید؟

"یه خانم"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)