سلام و عرض خسته نباشید.

دختری هستم 21 ساله که 5 ماهی نامزد کردم. منظورم از نامزدی عقد موقت هست به دلیل شناخت بشتر.

مشکلی که من دارم و داره خودمو اطرافیانمو عذاب میده اخلاق بنده هست. اخلاق من جوری هست که سریع حالت درونی خودمو بروز میدم. مثلا اگه از یه چیز کوچیک ناراحت بشم سریع مشخص میشه و بداخلاقی میکنم.

گاهی اوقات اگه اوضاع بر وفق مرادم باشه خییییلی خنده رو و شادم ولی برعکسش به بدترین شرایط ممکن درمیام.. و حرفایی به طرف میزنم که باعث دل شکستنش میشم. البته بیشتر با مامانم و نامزدم اینطوری هستم. نه اینکه با همه کس. قبل از اینکه به دانشگاه برم و نامزد کنم فک میکردم چیز خاصی نیست.

ولی با تغییراتی که تو زندگیم پیش اومد فهمیدم مسئله ی مهمی هست. که حتی باعث میشه زندگیم از هم بپاشه. مثلا رشته ی من یه رشته ای هست که کار گروهی توش زیاده. ولی من به غیر از یه نفر از بچه ها با کسی راه نمیام. و یا اینکه نامزدم با وجود سن کم  ادم پرمشغله ای هست. اگه دلم واسش تنگ بشه و بگم بیا ببینمت و اون نتونه. بد اخلاق میشم. جوری که چند بار به گریه افتاده نامزدم :(

بخدا دست خودم نیس.یهو اینطور میشم.بعد یک ساعتم از کار خودم پشیمون میشمو میرم نازشو میکشم، ولی اون بهم میگه قلبمو شکستی ..با وجود این اخلاق بد خیلی مهربونم که شاید همین اخلاقم منو جذب نامزدم کرده. جوری که کارای دانشگاهی اونو بعضی وقتا واسش انجام میدم.. ولی تازگیا حس میکنم این اخلاق بدم زندگیمو داره به تزلزل میکشونه. تازگیا وقتی تو خونم همش تو اتاقم خودمو حبس میکنم.. فک میکنم اینطوری بهتر باشه تا بیام از اتاقم بیرونو با یکی دعوا کنم. تازگیا خییلی حس خشونتم زیاد شده.خیلی دعواهامون زیاد شده

تو رو خدا راهنماییم کنین.نمیخوام زندگیم از هم بپاشه.نامزدم فوق العاده خوبه.

ممنون از همه عزیزان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)