سلام دوستان ببخشید من یه سوال داشتم

می خواستم نظرتون رو بدونم.

من سه ماه که نامزد کردم یعنی صیغه محرمیت خوندیم و یک ماه دیگه هم قراره عروسی بگیریم خانواده ام اصرار دارند که الان عقد کنیم ولی من شنیدم که اگر عقد و عروسی با هم باشه لذتش بیشتره و منم نمی خوام این لذتو از دست بدم.

الانم با نامزدم هیچ مشکلی نداریم و همه چیزو در چارچوب عرف و شرع رعایت میکنیم نامزدمم گفته خودم در موردش تصمیم بگیرم چون اون هیچ مشکلی نداره حالا از شما می خوام که نظرتون رو بگید به نظرتون بهتر نیست این یه ماه رو هم صبر کنیم تا عقد و عروسی با هم باشه خواهش میکنم دوستانی که تجربه دارند نظر شونو بگن. ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)