سلام 

بچه ها قراره بعد امتحاناتم پسری به خواستگاریم بیاد که با هم بیشتر از یک ساله که اشنا شدیم ما معیارامون خیلی با هم جوره هم از نظر دین و اخلاق و ... من 20 سال دارم ایشون 26 

و در کل بگم که ما به این نتیجه رسیدیم که واقعا با هم خوشبختیم این اقا واقعا پسر خوبیه و به معنی واقعی به درد زندگی میخوره.

 اما مشکلی که من دارم اینه ما اشناییمون تو خیابون بوده ایشون منو تو خیابون دیدن و جلو اومدن و درخواست اشنایی کردن و باید بگم که من چادریم و تا الان تو رابطمون حتی بهم دس ندادیم.

ما مشاوره هم رفتیم گفتن که صرف اینجور اشنا شدن باعث نمیشه که بگیم انتخابتون غلطه چیزای دیگه هم مهمه و گفتن که به خانواده هامون نگیم که اینطور اشنا شدیم.

 نظر شما چیه؟ ممکنه این طور اشنا شدن تو زندگیمون تاثیر داشته باشه؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)