ما دخترا تو خونه هر لحظه منتظریم مرد زندگیمون اقدام کنه ولی ...

یه دختر چه دلیلی برای حفظ بکارتش می تونه داشته باشه ؟

کارم شده حسرت خوردن به دیگران

پنهان کار بودن شوهرم، باعث شده حس کنم شریک زندگیش نیستم

مشورت در مورد خود آرایی در منزل برای شوهر

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

نامزدم دوست داره یه آدم دیگه از شخصیت من بسازه

با پسری وارد یه رابطه شدم ، ولی الان منو تهدید به قتل کرده

من بشخصه با هیچ گروهی مشکل ندارم

به شدت از ازدواج متنفر شدم و تصمیم به تجرد قطعی گرفتم

جوان ها چه برنامه هایی رو از اداره ارشاد منطقه شون انتظار دارن ؟

اشکالی داره که برای فرار از تنهایی با یه دختری دوست بشم ؟

به نظر شما چرا بازم بهم جواب منفی داد ؟

آیا روش یا تمرینی هست که بشه لکنتمو درمان کنم؟

دیگران با سوء استفاده از نقطه ضعفم منو تو منگنه میذارن

دو راهی تغییر شغل

آیا بچه های کوچیک هم خودارضایی می کنن؟

خرج و مخارج یه دختر بین 20-22 سال تقریبا چه قدره؟

از روی خجالت با وجود علاقه قلبی حاضر نشدم باش حرف بزنم

اگه شوهر کردیم چه رفتاری با همسرمون انجام بدیم ؟

از وقتی فهمیده که منم دوسش دارم دیگه فکر کنم دوستم نداره

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

تا میگن طرف پزشکه تو مغزم رنک بندی میشه

آیا به صلاح هست برای ازدواج پسرم در سن 20 سالگی اقدام کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)