سلام

من دختری هستم که رقص بلد نیستم خیلی کم . آخه به نظرم کار مسخره ایه، به نظر شما اینکه یه دختر رقص بلد نباشه خیلی ضایع است؟ 

کسی میتونه به من راهکار بده که چه جوری رقص رو یاد بگیرم! این سوالم رو دخترهای خانواده برتر جواب بدن.

یه سوال هم از پسرهای این جا دارم؛ 

اگه شما بدونید خانوم تون رقص بلد نیست ناراحت میشین ؟

ببخشید که انقد رک گفتم ...

مرتبط:

آقایون عموما از چه رقصی خوششون میاد؟

شب عروسیم حتما باید با خانمم برقصم؟

چطور خانومم راضیش کنم برام برقصه؟

رقص معمولی یه دختر چادری در عروسی اشتباهه؟

هر رقصی حرام نیست

خانم های مذهبی کجا باید رقصیدن رو یاد بگیرن؟!

یه مرجع تقلیدی که رقص و موسیقی رو جایز میدونه معرفی کنید!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)