من سعی می کنم خیلی خلاصه بگم

 26 ساله ارشد دبیر هستم یه ازدواج ناموفق داشتم

5 ماه میشه تو یه سایت اموزشی با یه پسر اشنا شدم 29 ساله اخلاقش خوبه مهندس مکانیک وضع مالی خوب مقیم انگلیس هستن قراره چند هفته دیگه خواستگاری رسمی بیاد 

همه جوانب این ازدواج رو سنجیدم فقط یه چیز خیلی ازارم می ده و نمی تونم باهاش کنار بیام

که او اصالتا افغانی هست و پذیرش این موضوع هم برای من و خوانودم سخت هست نه می تونم ازش بگزرم نه می تونم با افغانی بودنش کنار بیام در حالی که اون فقط تا 4 سالگی افغانستان بوده و من می دونم خودم ادم دهن بینی هستم و حرف مردم برام اهمیت داره و نژاد پرستی ما ایرانی ها که بماند در حالی اون داره به ایران می یاد که من دودلم واقعا نمی تونم تصمیم بگیرم.کمک کنین


مرتبط:

تجربه ی عشق به یک فرد خارجی رو داشتید؟

نظر شما در مورد ازدواج با یک افغانستانی

میخوام با یه دختر لبنانی ازدواج کنم

باید ها و نباید های ازدواج با دختری از شرق اروپا

مزایا و معایب ازدواج با یه فرد خارجی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با اتباع خارجی (۱۰ مطلب مشابه)