سلام

من دختری دانشجو هستم تا حالا موقعیت های زیادی برای دوستی و ازدواج داستم ولی چون تا به حال به کسی علاقه مند نشدم هنوز ازدواج نکردم ولی مدتی هست که عاشق یکی از استادام شدم خیلی بهش علاقه دارم جوری که واسه دیدنش  لحظه شماری میکنم احساس میکنم اون همون کسیه که یه عمر آرزشو داشتم ....

برای اولین بار عاشق شدم! !!!! ولی حیف که عشقم یک طرفه است! !! حتی نمیدونم که استادم مجرده یا متاهل و این خیلی عذابم میده! !! ولی حتی تصور اینکه اون زن داشته باشه دیوونم میکنه ... چی کار کنم ؟، در ضمن اینم بگم که استادم سر کلاس هیچ توجه خاصی بهم نداره مثل بقیه باهام رفتار میکنه .


مرتبط با ازدواج با استاد دانشگاه :

نظر شما در مورد ازدواج با استاد دانشگاه

دو سال پیش به استادم علاقمند شدم، نمی تونم فراموشش کنم

یکی از استادامون خیلی بد بم نگاه میکنه

چیکار کنم تا تمایل به استادم رو از قلبم خارج کنم ؟

مدام به یکی از استادای دانشگاهمون فکر می کنم

دو سال پیش عاشق استادم شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)