سلامببه همگی

می خوام بدونم وقتی اعتماد به نفس تون رو بابت برخی چیزها از دست می دید چکار می کنید ؟

یکی هست قیافش بده ! یکی اندام و هیکلش ! یکی یک سری مشکلات در بدنش داره و ...، من دختری هستم که رشد قدم متوقف شده با توجه به سنم قدم ۱۵۸ هست .

همیشه احساس بدی بهم دست میده بعد توی لرستانم زندگی می کنم اکثریا بلندن تو مدرسه واقعاً بعضی اوقات دیدن بعضی ها برام سخته گردنم در حد شکستن میره بالا.

قد پدرم ۱۷۷ و مادرم ۱۵۵ هست. اوایل نسبت به خیلی ها قدم بلند تر بود در حالی که بهم می گفتند تو روز دو سانت میری بالا ولی بعدش این از بین رفت .

همه دوستانم از خودم بلندترن یا نهایت اون هایی که خیلی یه زمانی ازم کوتاه تر بودن هم قدم شدن. تو فامیل هم قدم کوتاه تره...

چند تا دختر دیگه هم تو کلاسم هم قد من هستن که اون ها هم همه ش از این موضوع ناراحت هستند.دبیرستانیا که کلا دستمم ببرم بالا بهشون نمی رسم مابقی ی ذره هم که شده بلندترن و من خیلی عذاب می کشم. مادرم هم گاهی اوقات تیکه نگه می داره بهم ! ولی بابام میگه قدت خوبه ... من به همه میگم ۱۶۰ ولی حتی اینکه ۱۶۰ هم نیستم دوباره اعتماد به نفسم رو می گیره،،، اعتماد به نفسم خیلی داغون شده ! چکار کنم که اصلا این موضوع از ذهنم بره و اعتماد به نفسم دوباره برگرده واقعاً قدم برام عذاب آوره.

 

مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)