سلام به دوستان سایت

من چند روزی هست با سایت آشنا شدم منو شوهرم بعلت دانشجو بودن من از هم دوریم و من توی خوابگاه دانشجویی اقامت دارم اوایل ک مثلا شیرینی خورده هم بودیم همسرم هر روز 24 ساعت با من حرف میزد البته تلفنی بعد از 1 سال که به این منوال گذشت ما با هم عقد کردیم و سه ماه بعدش عروسی قبل عروسی زمانی که با هم تلفنی حرف میزدیم افکارش خیلی قشنگ و دوست داشتنی بود ولی الان که 1 سال و نیم از ازدواجمون گذشته اون رفتار و افکارش عوض شده محدودم میکنه .

حتی بهم گفته جشن فارغ التحصیلی نگیرم و من یکی از آرزوهام جشن فارغ التحصیلی بود خیلی باهام بد رفتار میکنه حرفای بدی بهم میزنه اصلا مثل اون موقع بهم زنگ نمیزنه و من چون عادت کردم که اونقد صحبت کنم رفتار الانشو نمیتونم تحمل کنم بعضی وقتا فکر ظلاق به مغزم میرسه و بعضی وقتا میخوام احساس نیازمو با حرف زدن با یکی دیگه برطرف کنم وقتی اون بهم بی توجهی میکنه من چکار باید بکنم




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)