دوستان به خواستگاری دختری رفتم که دختر خانم رو از هر نظر پسندیدم. فقط مشکل اینه که یه برادر کوچیک داره که متاسفانه سالم نیست.در ظاهر ایشون هم کاملا مشخصه و حالت طبیعی نداره. مشکل هم مشکل خونی هست. یعنی تحقیق کردیم و پرونده برادرش رو بهمون نشون دادن و پزشک متخصص هم گفت که احتمال اینکه در نسل های بعد هم این مشکل بوجود بیاد هست.

به نظرتون چکار کنم. دختر رو پسندیدم. یه جلسه هم با هم حرف زدیم.بیش از یه ساعت. مهرش به دلم نشسته. احساس میکنم واقعا دوسش دارم. ولی خانوادم به شدت مخالفن. میگن اصلا به صلاح نیست.

به نظر شما این مساله تا چه حد مهمه ؟ اونقدر اهمیت داره که باعث بشه من از خیر این مورد بگذرم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)