من یک زن 26 ساله مطلقه ام. کمتر از یکسال هست که طلاق گرفته ام. تو این یکی دوسال خیلی از نظر روحی خراب شده ام. متاسفانه خانه پدری ام بدلیل رفتارهای خاص ، دعواها و بگو مگو های پدرومادرم این تعادل روحی منو بیشتر خراب کرده . با اینکه میدونستم خانه پدرم آرامش ندارم اما بدلیل رفتارهای شوهرم که نیازی به توضیح نیست ازشوهرم جدا شدم.تو این یکسال بعد از طلاق دوتا خواستگار داشته ام. خواستگار اولی ام مجرد بود. بعد از تحقیق مشخص شد که معتاده و خودش می گفت ترک کرده ام اما مشخص شد هنوز مبتلاست و مجبور شدم ردش کردم.

خواستگار بعدی ام مرد خوبی است. اختلاف سنی زیادی باهم نداریم. از نظر اعتقادی ، خانوادگی و اجتماعی خانواده خوبی هستند. هم محله ای هستیم و شناخت کافی از هم داریم. اما زن و سه بچه داره. از قبل محرم تا الان مصر هست که من جواب مثبت بدم. خانواده ام تو شک و شبه اند . خودش می گفت خانم اولم راضی هست. ما چون تو یه محله هستیم دور از چشم اون رفتم با خانمش صحبت کردم. خانمش قسم خورد من راضی ام. شوهرم هوام رو داره. یه خونه به نامم کرده. حساب بانکی ام فول فوله و من رضایت دارم که زن بگیره. اگه تو رو نگیره می ره سراغ کسی دیگه. و چه بهتر تو رو بگیره که هم محله ای هستیم.

مانده ام چه کنم. مردی که زن و سه بچه داره سهم من از حضور اون در زندگی من چقدر هست؟ من دیگه روحیه ازدواجی که به طلاق ختم بشه رو ندارم. پیشنهاد صیغه هم زیاد داشتم اما میدونستم که اگه اسم صیغه ای افتاد روی من دیگه نمی تونم برای ازدواج دائمی راحت باشم و از این کار خوشم نمیاد. من پست های مشابه رو تو این سایت خونده ام. ممنون میشم کمکم کنید جواب مثبت بدم یا خیر؟ اگه امکان داره دلایلش هم بهم بگید. خصوصا خانم های مطلقه ویا متاهل ها کمک کنند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)