سلام 

من نسبت به تفکرات و رفتارهای خانوما خیلی بدبین شدم و میخوام کمکم کنین اگه اشتباه میکنم خودمو اصلاح کنم چون میترسم روی ازدواج ارتباط با همسرم تاثیر بد بذاره. 

چرا بیشتر دخترا اینقد پرتوقع شدن ؟

چرا بیشتر دخترا همیشه فکر میکنن حقشونو مردا خوردن؟

چرا بیشتر دخترا فکر میکنن اونا مظلومن؟

چرا بیشتر دخترا در رابطه با مردا تقصیراشون نمیپذیرن؟

چرا بیشتر دخترا یک گارد ضد مرد دارن توی ذهنشون؟

چرا بیشتر دخترا فکر میکنن مردا گرگن و دخترا بره خوشگل که گرگا میخوان بخورنشون و بهشون اسیب بزنن؟

چرا دخترا اینقد غرور دارن و توی هیچی کوتاه نمیان و بعدش از مرد توقع دارن کوتاه بیاد و اگر کوتاه نیاد به جنس لطیف زن بی احترامی شده؟

چرا بیشتر دخترا همش آی و وای میکنن که کاش ما مرد افریده شده بودیم داره بهمون ظلم میشه مردا دارن خوش میگذرونن؟

چرا بیشتر دخترا مردا رو خودخواه میدونن؟

خوشحال میشم همه کمکم کنن که اگه بدبینم با راهنمایی هاتون خودمو اصلاح کنم. به جون خودم از این وضعیت ذهنی خسته شدم ولی یکم فکر میکنم درستم هست افکارم.

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)