بچه ها میشه کمکم کنید؟

خودم تو سررسیدم یه 50 تایی از سوال ریز دارم تا درشت دارم

بازم میخوام شماها هم کمکم کنید 

سوالاتون دوست ندارم سطحی باشه ها

اون باب سوالایی رو میخام که مو رو از ماست میکشه بیرون 

درباره ی همه چیزم باشه

از اخلاق ایمان مسایل جنسی، عقاید و دیدگاهاتون و ...

آقا پسرا هم کمکم کنید 

دوست دارم بدونم چه سوالایی رو میپسندید و از چه سوالایی خجالت میکشید که جواب بدید!

راستی هر کسی چه دختر چه پسر تجربه ی خواستگاری رفتن رو داشته حتما تجربشو بگه!

پرحرفی کردم معذرت...

با سپاس فراوان از تک تون.

 

سوالات جلسه دوم خواستگاری- سمینار ازدواج موفق دکتر فرهنگ

سوالات جلسه دوم خواستگاری - پاسخ محور و سوال محور

سوالات جلسه دوم خواستگاری - سوالات معکوس

سوالات جلسه دوم خواستگاری - رک و مستقیم

سوالات جلسه دوم خواستگاری - تفسیر واژه ها

سوالات جلسه دوم خواستگاری - سوال از اطرافیان

جلسه دوم خواستگاری - زمینه های سوال از طرف مقابل

 

مرتبط با سوالات خواستگاری :

چطوری در جلسات خواستگاری سوالات غیر مستقیم بپرسیم؟

نمونه سوالات خواستگاری

سوالات شما در جلسه خواستگاری چی بود ؟

چند سوال تخصصی در مورد خواستگاری

تحلیل جواب های سوالات خواستگاری

اولین سوالات خواستگاری ، مهمترین دغدغه های طرف مقابل هستند ؟

سوالات و جواب های کلیشه ای جلسه خواستگاری

چند سوال ریز در مورد اولین جلسه خواستگاری

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)