سلام
من دختری 22 ساله هستم. من یه کاری سرلجبازی کردم که الان خیلی پشیمونم.نمیدونم چجوری جبرانش کنم.
دانشجوام.تو دانشگاه یه همکلاسی دارم، دختره خیلی خودشو سبک میکنه با پسرا بلند بلند میخنده و.کلی دوس پسر و...

فقط یه پسر تو کلاس داشتیم که خیلی خوشگل و خوشتیپ و در عین حال مغرور. به هیچ دختری هم محل نمیداد.این دختره چشش دنبال این پره بود قشنگ هم جلو همه ما دخترا میگفت و از دور قربون صدقه پسره میرفت.من برگشتم بهش گفتم اگه پسره نگات میکرد چکار میکردی؟حالا از جلوت ام رد نمیشه چته خودتو کشتی. برگشت بهم گفت من حداقل بهتر از توام تو پسرا از جلوت رد نمیشن اون پسره حتی تف هم بهت نمیندازه!!! (من از نظر ظاهر تیپ ساده بودم ولی از نظر خوشگلی کم ندارم) بعد یه دعوا و بحث اساسی که جاش نیست بگم،بهش گفتم میتونم مثل آب خوردن اون پسر و طرف خودم بکشونم ولی تو اگه خودتو بکشی حتی بهت نگاه نمیکنه.گف باشه شروع کن اگه راس میگی.بذار ببینیم طرف کی میاد.واسم مهم نبود چی میشه.فقط خواستم بااین دختره خیلی ازش بدم میاد لج کنم و بذارم کم بیاره

با خودم فک کردم اولین چیزی که میتونه رو پسره تاثیر بذاره قیافمه.خب اینجا خداروشکر کردم که از اون دختره خییییییلی خوشگلترم.بعدش رفتارم باید خوب باشه.من مثل اون دختر نبودن تا حالا یه دوس پسرام نداشتم اصلا هم تو دانشگاه زیاد باپسرا هم کلام نمیشم.سنگین میرم سنگین میام.اما وضی مالیمون از افتضاح هم افتضاح تره.یعنی دختره خیلی پولدارتر من بود.شروع کردم طرف پسره رفتن حالا ببین چه دیوونه شدم.جزوه بگیر.جزوه بده.سوال بپرس.سوال بده. پسره مهربونی بود وقتی بش نزدیکتر شدم متوجه شدم.بااحترام باهام رفتار میکرد چون میدونست از اون دخترا نیستم اصلا از حرف زدن و ظاهر سادام معلوم بود. کم کم شمارشو گرفتم. شمارمو گرفت. هیچ ارتباطی از تلفن باهاش نداشتم منتظر موندم خودش زنگ یا پیام بزنه وبله خودش بود که زنگ زد باورم نمیشد خوشحال بودم که تونستم توجهشو جلب کنم فقط واسه اینکه لج اون دختره رو در بیارم.دختره هم تلاشای خودشو میکرد ولی نمیدونم چه جوابی میگرفت.تو دانشگاه که با دخترا نشسته بودیم پسره رد شد فقط به من سلام کرد.منم برگشتم به دختره گفتم برو بمیر که حتی تف هم بهت نکرد.حسابی حالشو گرفتم خووووشحال بودم. دیگه ارتباطمو با پسره قطع کردم.شمارشو حذف کردم.بهش سلام هم نمیکردم تاجایی که میتونستم طرفش نمیرفتم ازش دوری میکردم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)