سلام.من دانشجوی سال چهار پزشکی و متولد 70 هستم.یه خواستگار دارم متولد سال 58 و پزشکه.از هر لحاظی به هم میخوریم.از یه خونواده مذهبی و با اصالته،خودش خیلی با اخلاقه،وضع مالیش خوبه و کلا شرایطش عالیه.همه میگن قبول کن ولی من 2 تا سوال دارم که اولی رو میتونم از بقیه بپرسم ولی دومی رو روم نمیشه:
1.سنش اون 35 و من 23 یعنی 12 سال اختلاف سنی داریم، خیلی زیاده؟؟ مشکل زیادی تو زندگی واسمون پیش میاد اینجوری؟
2.چرا تا 35 سالگی زن نگرفته؟ممکنه سرد مزاج باشه؟ اخه من خیلی گرم هستم خودم، از اینکه سرد باشه میترسم و اصلا نمیدونم چجوری ازش بپرسم و حتی نمیتونم چون خجالت میکشم.
یا اگه گرم مزاج باشه تو این 35 سال چجوری نیازشو برطرف کرده اخه؟؟؟؟
اینم بگم که قد بلند لاغر و پوست روشنه و هر دو اهل غرب کشوریم، یعنی از ظاهرشم نمیتونم بفهمم مزاج جنسیش چجوریه؟
هم از اقای نجفی هم دوستای عزیز خواهش میکنم راهنماییم کنید.ممنون

پاسخ :
سلام
در مورد سوال اول قبلا بحش شده . 
در مورد سوال دوم ،
نمیشه گفت خواستگارتون سرد مزاجه یا این که به طریقی خودش رو ارضا میکرده . احتمال قوی تر اینه که ایشون از بس غرق در درس و کار شدند که عملا مسائل جنسی در زندگی ایشون به حاشیه رفته .
بعضی ها میگن نمیشه یه مرد فشار جنسی رو تحمل کنه و دست از پا خطا نکنه . بنده میگم میشه . این جور آدم ها رو میشه در بین افراد موفق جامعه به وفور پیدا کرد . مثلا شما اگه از کسی که در کنکور رتبه ی تک رقمی داره بپرسید در 24 ساعت شبانه روز چقدر به مسائل جنسی می پردازی شاید بگه هیچی .
یا اگه از یه ورزشکار حرفه ای پرسید ممکن همین جواب رو به شما بده . پس کسانی که میگن نمیشه فشار جنسی رو تحمل کرد شاید به این خاطر باشه که بیش از حد لزوم به میل جنسی بها میدن برای همین بهشون فشار میاد .
مثلا طرف نگاهش رو کنترل نمی کنه ، فیلم و عکس مستهجن می بینه ، فکر و خیال جنسی می کنه و ... بعد میگه نمیشه تحمل کرد !!!
به کسانی که فشار جنسی دارند ولی شرایط ارضای حلال اون براشون مهیا نیست توصیه میشه که سعی کنید مسائل جنسی رو از اولویت های زندگی تون خارج کنید . این حرف بنده نیست .

خدا در قرآن صریحا به این موضوع اشاره می فرمایند :
وَلْیَسْتَعْفِفِ الَّذِینَ لَا یَجِدُونَ نِکَاحًا حَتَّى یُغْنِیَهُمْ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ
و کسانى که [وسیله] زناشویى نمى‏یابند باید عفت ورزند تا خدا آنان را از فضل خویش بى‏ نیاز گرداند
سوره مبارکه نور آیه ی 33

بنابراین اگه شرایط ارضای حلال میل جنسی رو نداریم پس عفت پیشه کنیم . یکی از راه های اون اینه که سر خودمون رو طوری گرم کنیم که کمتر فرصت پرداختن به مسائل جنسی رو داشته باشیم .

شما هم مثبت اندیش باشید . اگه در تحقیقات تون موردی پیدا نکردید لازم نیست کنجکاوی کنید و از خودش بپرسید که مثلا با فشار جنسی چه کار می کرده .
موفق باشید

مرتبط:

30 سالمه، چرا دخترها زنم نمیشن و قبولم نمیکنن؟

به نصیحت های والدین، جامعه و دوستان گوش نکنید، هر چه زودتر ازدواج کنید!

از بی همسری خسته شدم

پدر دختر مورد علاقم اعتقاد داره نمی تونم خرج یه زندگی رو بدم

صفحه گفتگوی پسران درک نشده

خسته شدم، هر جا میرم همه میگن چرا زن نمیگیری ؟

یه پسر 30 ساله چه چیزایی باید داشته باشه برای ازدواج؟

پسرهای 35 به بالا معمولا چه معیارهایی واسه ازدواج دارن؟

پسر 32 ساله ی صفر کیلومتر بی عرضه است ؟

پسر 31 ساله ای که بهترین گزینه ی ممکن رو برای ازدواج می خواد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)